Pragniesz poznać więcej informacji o pozycjonowaniu stron Kraków? Skieruj się na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Istnieją trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego piosenkarza, Dzień Matki lub Zielone Świątki. Ten rodzaj pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Najczęściej powinno się zainicjować je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, by Google zdążyło zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Kolejny model pozycjonowania to solidne i przetestowane wyjście dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki odpowiedniemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza też znacznie mniejszą konkurencję. Istotne jest także to, iż coraz popularniejszy jest trend wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– smartfon LG Q60 czerwony,
– obuwie sportowe Adidas V racer czarne sklep online,
– golarka Eldom G50 5 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę najczęściej:
– państwo (np. “producent obuwia Polska”)
– miasto (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Wilda”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie sprawdzi się w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do osób przebywających w konkretnym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet reklamowy i nie jest w stanie rywalizować na frazy bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep sportowy”, to “sklep sportowy Kraków”.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]