Promocja Strony internetowe Usługi

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Potrzebujesz więcej wiadomości dotyczących tego, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Wejdź na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć solidną agencję SEO? Rekomendujemy posłuchać sugestii ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Google radzi, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozwija się zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Baidu, Yahoo lub Yandex, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, zwykle jest to nieosiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć dobrą firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Pracownica Google wskazuje też, iż dobra firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą pierwsze efekty na ogół po paru miesiącach pracy.