Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak […]
Strony internetowe
Zabytki i inne atrakcje Małopolski – zaplanuj swoją wizytę na południu Polski
Chociaż Małopolska to jedno z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, stąd czasem ciężko znaleźć coś dla siebie w ogromie informacji o godnych odwiedzenia zabytkach oraz planowanych imprezach kulturalnych czy sportowych w Małopolsce. Skąd czerpać kompleksowe informacje o […]
Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN
Żeby odbiorca zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i przydatne dla klienta artykuły. Ale nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy […]
Aktualizowanie WordPressa sprawia Ci kłopoty? Skorzystaj z pomocy specjalisty!
WordPress, stworzony przede wszystkim jako oprogramowanie blogowe, szybko stał się niezmiernie rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią. Ze względu na fakt, iż bez problemu można opanować zasady posługiwania się nim, a jednocześnie jest szybki, korzysta się z niego aktualnie do tworzenia skomplikowanych stron firmowych oraz sklepów e-commerce. Jednakże ten CMS bywa powodem problematycznych sytuacji, z tej przyczyny […]
Portale o zdrowiu i urodzie – źródło przydatnej wiedzy
Internet to miejsce, gdzie nadzwyczaj prosto da się uzyskać informacje na dowolny temat. Internauci mają zwłaszcza słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o sprawy medyczne, częstokroć wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami szperania w sieci z nadzieją na samodzielne znalezienie odpowiedzi na palący problem. Ale czy to rozsądny model wykorzystywania wiedzy zamieszczanej na […]
YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube
Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona […]
UX writing – czym jest, jakie są jego główne cele i gdzie znajduje zastosowanie? Przykłady microcopy
Wszyscy wiemy, czym jest copywriting, ale UX writing to wciąż dość nowe pojęcie, nieczęsto używane w Polsce. Podobnie jest z microcopy, mimo że stykamy się z nim na co dzień, korzystając z dowolnej strony internetowej. W artykule wyjaśniamy, czym jest UX writing i microcopy oraz dlaczego warto o nie zadbać. UX writing – co to […]
Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?
Wszechobecność internetu oraz prostota wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych usług i towarów doprowadziła do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie być zauważonym w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – najważniejsza jest przecież obecność na wysokich miejscach wyników wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych firm, funkcjonujących tylko na określonym […]
Sklep WooCommerce – jakie są zalety tej wtyczki do WordPressa?
Posiadasz firmę i zamierzasz rozszerzyć jej działalność o sklep online? Jeśli dysponujesz już stroną firmową na WordPressie, jak również jeśli nie masz w ogóle strony internetowej i zaczynasz od podstaw, sklep WooCommerce jest znakomitym wyjściem. Tworzenie sklepu WooCommerce – prosta personalizacja sklepu Ze względu na to, jak dużym powodzeniem mogą pochwalić się witryny projektowane w […]
Meta description – czym jest opis meta i jak go napisać, by był skuteczny?
Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest to ważny element, ponieważ krótko prezentuje naszą stronę użytkownikowi, tj. potencjalnemu klientowi i może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Czy ma jednak znaczenie dla pozycjonowania? […]