Robienie zakupów

Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a ponadto, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, wykorzystuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być odpowiednio dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

Producenci sprzedają rozmaite rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, aczkolwiek ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich znacznie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych lub kiosków.

Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się dużą trwałością, która jest rezultatem wykorzystania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą odpowiednio konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.