Promocja

Reklamowe torby z logo to nie tylko torby na zakupy

Przed właścicielami firm, którzy wybierają się na targi bądź planują promocję, nieraz pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale również być na tyle funkcjonalny, żeby na co dzień go wykorzystywali i tym sposobem rozwinęli przywiązanie do marki. Takim artykułem jest m.in. torba z logo firmy.

Torby z własnym logo – typy

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo dostrzec, że pod hasłem “torba” kryje się mnóstwo artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – chyba najpopularniejszy i bardzo przydatny gadżet reklamowy. Nadruk logotypu czy nazwy eventu na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię zawsze doskonale się prezentuje, a przy tym jest wystarczająco trwały, by długo zachować się na materiale. Dodatkową zaletą takich toreb jest ich koszt. Zależnie od nakładu zamówienia i rodzaju torby, cena zwykle zaczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy można wykonać też na torbach podróżnych, sportowych bądź na laptopa. Są to akcesoria, które docenią np. organizatorzy popularnych konferencji oraz wykładów. Rzecz jasna, koszt toreb tego rodzaju i druku na nich jest w takich przypadkach zdecydowanie wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Co zamówić oprócz toreb z własnym nadrukiem?

Agencje prowadzące akcje promocyjne zazwyczaj zamawiają kilka różnych gadżetów. Powinny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Razem z torbami z logo firmy warto zdecydować się np. na nadruk na ręcznikach, plecakach typu worek czy innych przydatnych artykułach z tkaniny albo dodać do zamówienia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki oraz długopisy, które w dalszym ciągu są lubiane przez klientów.