Informatyka Promocja

Filtry Google – sposób na nieuczciwych webmasterów

Filtr od Google? – na czym to polega??

Filtry Google są karą nakładaną na portale internetowe, które nie są stworzone zgodnie z opracowanymi przez Google zasadami dla twórców stron. Spotkać możemy dwa typy kar – filtr automatyczny albo filtr ręczny. Filtry ręczne nakładane są przez osoby pracujące w Google Webspam Team, natomiast algorytmiczne nakłada bezpośrednio algorytm Google.

Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?

Najczęściej spotykanymi konsekwencjami filtrów Google jest spadek strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w niezaprzeczalny sposób łamią wytyczne Google mogą zostać nawet całkowicie wyrzucone z ich wyników. Filtry ręczne Google nakładane są najczęściej na miesiąc, a filtry algorytmiczne do czasu, kiedy strona zostanie zaakceptowana przez roboty sieciowe. Oczywiście również w przypadku filtru ręcznego warunkiem zakończenia kary jest poprawienie strony zgodnie z wytycznymi. Przeważnie spotkać możemy się się z filtrami Google nie pozwalającymi na osiągnięcie dobrych wyników w wyszukiwarce lub pogarszającymi dotychczas uzyskiwane pozycje.